Atvērt pielāgoto vietnes teksta versiju

Atvērt teksta versiju

Žurnāla «ROSME» klientu anketu apkopojums

Pakalpojumi / Žurnāls Rosme / Jaunumi

2021. gada gada izskaņā tika veikta anonimizēta klientu anketēšana, lai noskaidrotu lasītāju apmierinātību ar mūsu sniegto pakalpojumu. Anketas aizpildīja 142 «Rosmes» klienti. Turpinājumā atbilžu sadalījums.

1. Vai žurnālu «Rosme» 2021. gadā saņēmāt pirmo reizi vai atkārtoti?

— Pirmo reizi — 14;

— Atkārtoti — 128

2. Kur uzzinājāt par iespēju pieteikties žurnāla saņemšanai 2021. gadā?

— Savā vietējā vai teritoriālajā organizācijā — 68 atkārtotie klienti, 11 jaunie klienti;

— Izlasīju žurnālā — 40 atkārtotie klienti;

— No citiem cilvēkiem — 6 atkārtotie klienti, 1 jauns klients;

— Latvijas Neredzīgo biedrības mājaslapā — 2 atkārtotie klienti, 2 jaunie klienti;

— Citviet internetā (kur?) — 1 atkārtotais klients (izlasīja Facebook.com);

— Citā veidā (kādā?) — 5 atkārtotie klienti (lasa žurnālu jau daudzus gadus un zina, ka novembrī sākas pieteikšanās saņemšanai nākamajā gadā)

3. Vai Jūs kopumā apmierina saņemtais pakalpojums?

— Apmierina — 118 atkārtotie klienti, 12 jaunie klienti;

— Daļēji apmierina — 10 atkārtotie klienti;

— Vairāk neapmierina, nekā apmierina — 1  atkārtotais klients;

— Neapmierina — 1 atkārtotais klients

 

4. Vai Jūs apmierina saņemto žurnālu kvalitāte?

— Apmierina — 115 atkārtotie klienti, 13 jaunie klienti;

— Daļēji apmierina — 4 atkārtotie klienti;

— Vairāk neapmierina, nekā apmierina — 1 atkārtotais klients;

— Neapmierina — 0

5. Vai Jūs apmierina žurnāla saturs?

— Apmierina — 106 atkārtotie klienti, 11 jaunie klienti;

— Daļēji apmierina — 15 atkārtotie klienti, 2 jaunie klienti;

— Vairāk neapmierina, nekā apmierina  — 0;

— Neapmierina — 2

6. Jūsu ieteikumi žurnāla pilnveidošanai (uzskaitīti tie ieteikumi, kas izskanējuši vismaz divas reizes)

— Žurnāla satura regulāra papildināšana ar informāciju par cilvēkiem ar redzes invaliditāti pieejamām tehnoloģijām, palīglīdzekļiem un to izmantošanas iespējām, tādējādi motivējot tās iegādāties — 9 klienti;

— Žurnālā iekļaut cilvēku ar redzes invaliditāti padomus ēst gatavošanā un citos ikdienas darbos — 6 klienti;

— Vēl vairāk palielināt burtu un fotogrāfiju izmēru — 4 klienti;

— Iekļaut krustvārdu mīklas un anekdotes, humoristiskus sacerējumus — 3 klienti;

— Vairāk informācijas par likumdošanas jaunumiem — 3 klienti;

— Vairāk informācijas par Centrālās valdes darbu — 3 klienti;

— Vairāk dzīvesstāstus par cilvēku ar redzes invaliditāti iekļaušanos sabiedrībā — 2 klienti.  


Pateicamies ikvienam, kas atrada laiku un iespēju izteikt savu viedokli par saņemto pakalpojumu.
Jau šobrīd sākam pakalpojuma uzlabošanas darbu, strādājot pie jaunu rubriku ieviešanas. Sekojiet līdzi izmaiņām!