Atvērt pielāgoto vietnes teksta versiju

Atvērt teksta versiju

Atgādinājumu par invaliditātes termiņa beigām saņems mēnesi iepriekš

Pakalpojumi / Žurnāls Rosme / Arhīvs / 2015 / Nr. 8 - 2015

Atgādinājumu par invaliditātes termiņa beigām saņems mēnesi iepriekš

No 24. jūlija VDEĀVK klienti savos mobilajos tālruņos mēnesi pirms invaliditātes statusa termiņa beigām saņems atgādinājumu, ka konkrētā dienā beigsies invaliditātes statusa termiņš un kā viņam jārīkojas tālāk, informē LM.

Tādējādi cilvēki varēs ērtāk saplānot laiku un savlaicīgi rīkoties, lai iesniegtu dokumentus, kas nepieciešami atkārtotas ekspertīzes veikšanai. Dokumenti VDEĀVK jāiesniedz ne vēlāk kā 3 — 4 nedēļas pirms invaliditātes termiņa beigām.

Īsziņu mobilajos tālruņos saņems tie cilvēki ar invaliditāti, kas iesniegumā VDEĀVK par invaliditātes piešķiršanu būs iepriekš norādījuši mobilā tālruņa numuru. Gadījumā, ja mobilā tālruņa numurs ir mainījies, tad aicinām klientus pašiem sekot līdzi invaliditātes statusa termiņam. Atgādinām, ka invaliditātes statuss ir nosacījums, lai nepārtrauktu ar invaliditāti saistīto pabalstu izmaksu.

Pašlaik VDEĀVK ir aptuveni 168 tūkstošus liels klientu loks. Ik gadu valsts komisija piešķir invaliditāti ap 55 tūkstošiem cilvēku, no kuriem 16 tūkstošiem invaliditāte tiek noteikta pirmo reizi dzīvē. Saskaņā ar VDEĀVK prognozēm vasaras mēnešos ik dienu īsziņas tiks nosūtītas uz mobilajiem telefoniem ap 100 klientiem, bet rudens pusē to skaits dienā būs trīskāršs. Proti, atgādinājumu par invaliditātes termiņa beigām dienā vidēji saņems ap 300 klientu.

«Komunikācija ar klientiem ir būtisks mūsu iestādes darba aspekts. Ikdienā mēs konsultējam iedzīvotājus gan telefoniski, gan e-pastā un klātienē esam pieejami Rīgā un vēl deviņās lielākajās Latvijas pilsētās. Tomēr klientu ērtību labad turpināsim modernizēt VDEĀVK informācijas uzturēšanas sistēmu, kuras pamatā būs ne tikai operatīva datu apmaiņa ar iestādēm un pakalpojumu attīstība e-vidē, bet arī nodrošināta ērta un kvalitatīva informācijas plūsma ar klientiem. Tāpēc esmu gandarīts, ka tagad klienti informatīvu atgādinājumu saņems atbilstoši mūsdienu tehnoloģijām,» norāda VDEĀVK vadītājs Andris Zīverts.

Tāpat 2015. gada rudenī iecerēts pilnveidot saziņu ar VDEĀVK klientiem e-pastā un 2016. gadā — izveidot elektronisko klientu informācijas punktu.

Papildu informāciju par invaliditātes ekspertīzes kārtību un VDEĀVK nodaļu darba laiku var iegūt mājaslapā www.vdeavk.gov.lv/, kā arī zvanot uz Rīgas apvienoto nodaļu vai reģionālajām ārstu komisijām.